Doa Bertemu Jodoh Untuk Wanita

Doa Untuk Bertemu Jodoh Untuk Wanita. Istilah anak dara tua (andartu), anak dara lanjut usia (andalusia), janda berhias dan sebagainya memang dikaitkan dengan wanita. Tidak kira terlalu memilih atau sebagainya, wanita yang lambat berumah tangga sering dipandang negatif. 

Dalam masyarakat Malaysia, seorang andartu merujuk kepada perempuan yang sudah berusia lewat tapi masih belum berkahwin. Sesorang menjadi andartu mungkin atas sebab rupa yang kurang memikat, mempunyai kerjaya yang baik sehingga lelaki merasa malu untuk rapat dengannya, dan mungkin juga atas pilihan sendiri atas fahaman "mampu hidup tanpa lelaki".
Doa Bertemu Jodoh Untuk Wanita
Bagi anda seorang wanita yang masih belum atau masih tercari-cari jodoh, dan ingin mendapatkan jodoh yang baik, seorang lelaki yang beriman dan berakhlak soleh, amalkan doa bertemu jodoh di bawah ini. 

Sebagai hamba Allah kita perlu berusaha dan apa yang kita buat mestilah bersesuaian dengan semua hukum syaraknya. Juga boleh rujuk kepada nasihat UAI tentang amalan cepat dapat jodoh paling mudah di SINI.

Doa Bertemu Jodoh Untuk Wanita

KEPUTUSAN DAN JADUAL LIGA PERDANA INGGERIS 2014 SINI


0 comment... add one now